czwartek, 23 lutego 2017

Top.... 3 w kategorii seriali


Witam wszystkich!
Dziś trochę nietypowo, gdyż nie będzie książkowo lecz bardziej "poznawczo". Pragnę przedstawić Wam moje Top 3 w kategorii seriali. Zaczynamy! :)

Miejsce 3





Na dobre i na złe. 
Lekarze. Czego chcieć więcej? Jest to serial należący do moich "seriali wymarłych". Cóż to oznacza? Że niestety, ale z przyczyna czasowo-brakowych zaprzestałam jego oglądania. Jednak był to jeden z bardzo niewielu seriali, na które w pewnym czasie lubiłam poświęcać czas i wspominam go dobrze, nawet bardzo. 


Miejsce 2 


Tak! Pokemony!
Mówcie co chcecie, ten świat był dla mnie marzeniem gdy byłam dzieckiem. Choć już ich nie oglądam, poczucie przywiązania jednak jest (może aż tak duże, gdyż miałam zakaz ich oglądania...,  ale jak powszechnie wiadomo, rzadko które dziecko zakazów się trzyma :P). Nadal uwielbiam Pokemony jako same stworki, po prostu je kocham. Ale jako wielki fan magicznych stworzeń, które nie mają prawa pojawić się w życiu codziennym, chyba nie mogło być inaczej. Jak widać zamiłowanie do fantastyki miałam od dziecka 😂😄


Miejsce 1....
...werble proszę...



Przez bardzo długi czas nie mogłam się zdecydować kto dziś usadowi się na honorowym pierwszym miejscu. A jednak dokonałam wyboru i...
Mamy remis!
Obaj głowni bohaterzy tych produkcji są specyficzni. Obaj rozwiązują zagadki. Różnica polega na tym, czego one dotyczą.
Proszę Państwa, brawa dla:




🎉👏🎊

 Sherlock'a

🎉👏🎊

i

🎉👏🎊

Dr. House'a!

🎉👏🎊




Te seriale, to najlepsze produkcje jakie kiedykolwiek oglądałam. I chyba jedyne, które nadal oglądam. House- jedyny taki, specyficzny. Kto oglądał, ten wie o czym mówię. On w połączeniu z medycyną- po prostu bajka. Jeszcze takie przypadki? Któż nim pogardzi? No cóż, na pewno nie ja.
Sherlock- co o nim dużo mówić? Jest po prostu genialny.
Bądźmy szczerzy- moim zdaniem aktorów w obu serialach dobrali idealnych do głównych ról.

Kończąc moją topkę. Dlaczego tylko 3? Nie oglądam zbyt wielu filmów, seriali czy innych takich, więc zakres, z którego mogłam wybierać, był bardzo wąski. Obecnie zostałam tylko przy oglądaniu dwóch, a i tak nie jest to więcej niż 2/3 odcinki na miesiąc...


A jakie są 
Wasze ulubione seriale? Co sądzicie o tych, które pojawiły się u mnie we wpisie? :)

Miłego wieczoru i do zobaczenia


Adiós!
  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz