piątek, 3 lutego 2017

TBR na luty

Hej, hej!
Witam ponownie, tym razem na moim lutowym TBR. Od razu mówię, że nie planuję zbyt wiele, gdyż jestem osobą, która czyta to, na co aktualnie ma ochotę i moje plany czytelnicze zmieniają się wraz z moim humorem. No ale cóż, to, że kobieta zmienną jest wiedzą chyba już wszyscy :P.

Nie przedłużając, przejdźmy do konkretów.

Z mojej domowej biblioteczki wyłowiłam dwie powieści, na które (a przynajmniej tak mi się wydaje ostatnim czasem) będę miała ochotę.

Są to:

 Pokochała Toma Gordona Stephen'a King'a

oraz

 Igrzyska śmierci Suzanne Collins

Oprócz tych dwóch książek, które zamierzam przeczytać tak sobie, na oderwanie się od świata, mam jeszcze dwie, które zdecydowanie powinny znaleźć się na tym TBR.
Pierwszą z nich są:

 Kamienie na szaniec Aleksandra Kamińskiego, które są moją lekturą szkolną,

A także

 Kwiatki Świętego Franciszka

O ile z Kamieniami nie mam większych problemów, a nawet jestem nimi co najmniej zaciekawiona, to z Kwiatkami mogę się trochę pomęczyć. Ponieważ takich książek (czyt. Kwiatki) nie potrafię czytać przez dłuższy czas to po prostu traktuję je jako taki mały "przerywnik" między innymi lekturami. Dlatego moim planem jest czytać po 2-3 rozdziały dziennie. Kto wie, może do końca lutego uda mi się je skończyć? :)

P.s. Czy to wydanie Kamieni nie jest cudowne? ♥.♥

A Wy jakie macie plany czytelnicze na drugi już miesiąc nowego roku? :)
Zaczytanego i...

Adiós!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz