niedziela, 15 stycznia 2017

Postanowienia Noworoczne BOOK TAG

Witam Was Kochani! :D
W związku z tym, że nowy rok trwa, a jest bliżej jego początku niż końca, to postanowiłam, że zrobię Book Tag o postanowieniach noworocznych! (Trochę spóźnione, ale lepiej późno niż wcale :P )
Nikt nie nominował mnie do tego tagu, lecz gdy zobaczyłam go na internecie stwierdziłam iż miło by było takowy Tag wykonać. No więc... Zaczynamy!

1. Autor, którego książkę chciałbyś przeczytać w 2017 roku (którego książki, jeszcze nie czytałeś)

Jest to zdecydowanie Remigiusz Mróz. Coraz więcej się o nim mówi i już od dłuższego czasu pragnę zabrać się do jego książek jednak wiecznie brakuje mi czasu lub sięgam po inne pozycje. Jednak w 2017 to się zmieni! :D Teraz tylko zdecydować czy zacząć od "Parabellum" czy "Ekspozycji" :P



2. Książka, którą chciałbyś przeczytać


I tu wymienię książkę, która leży na mojej półce od jakiegoś miesiąca i za każdym razem kiedy wchodzę do pokoju aż krzyczy do mnie tą swoją piękną, twardą okładką... Jest to oczywiście "Historia pszczół" Mai Lunde.
(P.S. Oczywiście książek, które chcę przeczytać jest duużo więcej... :P )



3. Klasyka, którą chciałbyś przeczytać

Bez wątpienia "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakowa.



4. Książka, którą chcesz przeczytać jeszcze raz

Jak na złość! Dokładnie trzy dni temu skończyłam czytać "Oskara i Panią Różę" E.E. Schmitt'a, którą czytałam po raz kolejny, a osiem dni temu natomiast przeczytałam "Chłopców z Placu Broni" F. Molnara, czytaną również po raz drugi. Tym samym wyczerpałam jak na razie wszystkie książki, które chciałam powtórzyć... 


5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać

"Anioły i demony" Dana Browna bez dwóch znań. :) 



6. Duża książka, którą chciałbyś przeczytać

"Lalka". "Lalka" Bolesława Prusa. Koniec i kropka. 



7. Autor, którego już wcześniej czytałeś i chcesz więcej

Rick Riordan! Czytałam całą jego serię "Percy Jackson i bogowie olimpijscy", a w tym roku chciałabym zabrać się za "Magnusa" :) 



8. Książka, którą dostałeś na święta i chcesz ją przeczytać

Nie dostałam żadnej książki na święta..... :(

9. Seria, którą chcesz przeczytać i zakończyć

Zdecydowanie seria "Szeptem"! Słyszałam o niej już tyle razy, prawie każdy kogo się o nią zapytam mi ją poleca, więc nie daruję sobie, jeżeli w tym roku jej nie przeczytam! :D 



10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zacząłeś)

Hm..... O dziwo ta kategoria sprawiła mi dość duży problem gdyż nie mam zielonego pojęcia. Może "Spirit Animals"? Albo "Harry Potter"?

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2017?

Czy biorę udział w wyzwaniach? Raczej nie. Ile książek chciałabym przeczytać? W związku z testami na koniec roku szkolnego i konkursami, postanowiłam iż będzie to coś koło 30-40 powieści. Nie uda się, trudno, uda się więcej - tym lepiej. :D

Do Tagu nie nominuję nikogo, nie mam zbyt kogo... :/ Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. :)
Co do mojego postanowienia noworocznego, to posiadam jedno ściśle związane z książkami. Ponieważ jestem niesamowitym kolekcjonerem książek, który chce kupić wszystko co tylko wpadnie mu w łapki, postanowiłam, że w tym roku za dwie przeczytane książki będę mogła kupić jedną. W 2016 powieści kupione przekroczyły znacznie te przeczytane, więc no....
A Wy? Macie jakieś postanowienia noworoczne? :D
Zaczytanej niedzieli i...

Adiós! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz