środa, 11 stycznia 2017

Witam Wszystkich!


Witam serdecznie na moim blogu książkowym!
 I niech was tytuł nie zmyli! Jestem zagubionym w stronicowym labiryncie molem książkowym, książkoholikiem, osobą pragnącą czytać książki, mówić o książkach, kupować książki i w ogóle utopić się w książkach. I, broń Boże, nie chcę się już nigdy "odgubić" z tego wspaniałego świata! Piszę, aby wkręcić jeszcze więcej osób w ten niesamowicie piękny i szalony wir nazywany czytelnictwem. By zarazić Was wirusem czytelniczym wywołującym syndromy bezsennych nocy, posiadania własnego zdania i niewyobrażalnie wybujałej wyobraźni.
Jednym zdaniem - zgubić się jeszcze bardziej razem z innymi. Buahahahaha! Och, ja zła dziewczynka jestem... :D
Zapraszam wszystkich- małych i dużych, nałogowych czytaczy i pożeraczy książkowych, początkujących czytelników amatorów jak również tych, którzy książek nie czytają, ale lubią przeglądać takie blogi. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

A tak poza książkami, to co u Ciebie?
Co u mnie? A no dobrze :D. Prosisz, więc teraz opowiem o sobie coś innego niż tylko powtarzać słowo "książki". Jestem amatorem artystą, uwielbiającym rysować, który bardzo, ale to bardzo pragnie nauczyć się grać na pianinie. Gram już jakieś łatwe utwory, ale przede mną jeszcze długa droga. I weź tu człowieku znajdź na wszystko czas, kiedy szkoła i edukacja cały czas trzyma nad tobą swoją wielką, żelazną i nieustępliwą rękę...
Dobra, nie rozwijam tu już tematu edukacji, w końcu ten blog ma nas oderwać od rzeczywistości i zatopić w rzeczach przyjemnych... :)
 Wracając do tematu. Jestem niepoprawnym miłośnikiem biologii (teraz pomyślcie co chcecie, ale... tak. Tak właśnie.), który bardzo często ma "rozkminy" filozoficzne dotyczące tego świata. Kto wie, może kiedyś założę bloga gdzie będę zamieszczać właśnie swoje rozprawki i przemyślenia?
Ponadto jestem wielbicielem ładnych zdjęć. Bardzo ładnych zdjęć. W szczególności... książek 😂
Coś jeszcze? Chyba nie... czas na TREŚCI, które będą umieszczane na tym blogu :)
 A więc znajdziecie tutaj między innymi:
- recenzje książek
- tagi książkowe
- Book Haul
- TBR
- podsumowania miesiąca/roku
- różnego rodzaju moje "topki" (top 10... top 5... itp)
- zdjęcia!! Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia :) Od czasu do czasu zamierzam wstawiać tu moje "artystyczne" zdjęcia książkowe 📷... i może jakie posty  "special"? 😉

Oj, ale się rozpisałam! Tyle chyba starczy na początek.... No to... miłego czytania i (mam nadzieję) do zobaczenia wkrótce!

Adiós! 📚📘



P.s. A tak wygląda nasz blogowy banerek :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz