niedziela, 19 listopada 2017

Informacje i plany

Witajcie Kochani!
Dzisiaj trochę mniej o książkach, a bardziej o planach i zmianach na blogu, kilka informacji i parę wyjaśnień. A tak przede wszystkim, to chcę Wam dać znać, że ja jestem, żyję, pamiętam o Was i Was nie opuszczam. A mój brak aktywności wiąże się z (niestety) lekkim brakiem czasu, ale słuchajcie, ten stan utrzyma się jeszcze do pewnego czasu, potem znów będę dla Was aktywna i pełna energii 😁.

Może zacznę od tego dlaczego teraz jestem zabiegana. Generalnie liceum, wiadomo o co chodzi, ale to nie jest powód, przecież zawsze znalazłabym chwilę czasu na napisanie Wam czegoś 😉 Moja chwilowa zmniejszona zdecydowanie aktywność wynika z pewnego większego przedsięwzięcia, a mianowicie konkursu literackiego  😍 Tak, tak, właśnie z grupą wspaniałych młodych literatów jestem w trakcie pisania opowiadania na konkurs ^^. Ale powiadam Wam, kiedy tylko skończymy (a czasu mamy już naprawdę mało xD) znów powrócę z mocą książkowych recenzji, podsumowań i wszystkim innym co związane z literaturą :D.

To teraz tak trochę organizacyjnie, co i jak zmieni się na blogu, czyli jakie mam plany, które chcę zrealizować po moim powrocie ( już w grudniu!! ♥ ). Przede wszystkim opublikować wreszcie pierwszą część z kilku postów o tytule Książka to dopiero początek .... Ponadto pragnę wprowadzić zakładkę "kontakt" abyście mieli jak się ze mną skontaktować lub dowiedzieć się czegoś więcej (oprócz mail'a zapewne dodam też linka do mojego instagrama, na którym też od czasu do czasu pojawia się kilka książkowych rzeczy, może założę też stronkę na fb typowo "blogową", aby nie obciążać mojego prywatnego Facebooka ;) ). Oprócz tego zapewne napiszę też o tym, skąd wywodzi się mój email oraz jak doszło do jego założenia, bo to ciekawa sprawa jest 🤣.  Postaram się w najbliższym czasie (mam nadzieję, że na tygodniu) napisać Wam o różnych akcjach czytelniczych mających miejsce ogółem w miesiącach jesiennych i zimowych.
Ponadto może już zauważyliście, że do recenzji dodałam dwa nowe elementy. Po pierwsze wydawnictwo, które wydało recenzowaną książkę oraz jej tytuł w oryginale. Takie drobnostki, które uważam, że jednak powinny się pojawić ;)

To tyle jeżeli chodzi o to, co planuję 🙂 Reszta to sprawy książkowe, a więc chyba każdy wie o co chodzi :D Na pewno pojawią się nowe recenzje, podsumowania... Ale więcej nie będę Wam zdradzać ;D

Także dzisiaj taki krótki pościk informacyjny. Mam nadzieję, że nie czujecie się bardzo pokrzywdzeni moją chwilową nieobecnością ;)
Teraz zmykam do pisania opowiadania. :)


Miłego i zaczytanego dnia!
Adiós!



I pamiętajcie, że warto czytać!

1 komentarz:

  1. Pani Desoto Miriam, tłum ludzi czeka na post! ;)

    OdpowiedzUsuń