środa, 9 sierpnia 2017

Podsumowanie kwietnia, maja, czerwca i lipca

Ten post będzie troszeczkę inny niż poprzednie podsumowania. Nie będzie podziału konkretnego na książki przeczytane a dopiero potem book houl. Przedstawię Wam po kolei miesiące i w każdym napiszę co przeczytałam, a w co się wzbogaciłam 😉


Podsumujmy zatem minione miesiące!
Przyznam się - z czytaniem nie szło mi ostatnio najlepiej. Ale przejrzałam ostatni TBR i stwierdzam, że udało mi się zrealizować AŻ 3 punkty😂. Jeżeli pragniecie przypomnieć sobie co w nim się znalazło, zapraszam tutaj. Jeżeli chodzi o zdobycze książkowe, to były to zdecydowanie piękne miesiące 😁 Trafiły do mnie wspaniałe 5 książek. Każda w twardej oprawie, w dodatku dwie z dedykacją. Zatem no, sami wiecie jakie to niesamowite szczęście 😍

Okey. Przejdźmy do rzeczy.


Kwiecień

W tym miesiącu udało mi się zrealizować jedno postanowienie z poprzedniego TBR!
♪ Skończyć Strażników Historii Damian Dibben
Zaliczone :D

Niestety, to jedyna książka przeczytana w czwartym miesiącu 2017 roku. Ponadto żadna inna książeczka do mnie nie przybyła 😞


Maj

♪ Skończyć Historię Pszczół Maja Lunde
Przeczytać Grzesznika Maggie Stiefvater

Tymi dwoma książkami zakończyłam miesiąc piąty. Możliwe, że recenzja którejś z nich pojawi się na blogu.
Jeżeli chodzi o książki zakupione- kupiłam jedną. Widzieliście może kolekcję Mistrza Grozy w kioskach? Jeżeli tak, zapewne wiecie, jak pięknie są wydane. W dodatku w twardych okładkach! Tak zatem trafiła do mnie


 Zielona Mila Stephena Kinga


Czerwiec

Czerwiec to brak czasu xD Zatem książki przeczytanej nie będzie tu niestety żadnej. Za to książek nowych w mojej biblioteczce aż dwie 😄 Nie bójcie się, ani jedna nie została kupiona przeze mnie. Są to wspaniałe nagrody końcoworoczne i to właśnie te jedyne w swoim rodzaju książki z dedykacjami. I to jakie! 💕
Moje kochane perełki, które otrzymałam za miniony rok szkolny:

 Osobliwy dom Pani Peregrine Ransoma Riggsa


 Wodnikowe Wzgórze Richarda Adamsa 


Lipiec
Wreszcie mogę się pochwalić że coś przeczytałam! :D Po pierwsze
Harry Potter i Książę Półkrwi J. K. Rowling
oraz
Sherlock Holmes. Studium w szkarłacie Arthur Conan Doyle
W najbliższym czasie postaram się dodać recenzję ostatniej z tych dwóch podanych pozycji 😉

Lipiec to miesiąc moich imienin zatem nikogo chyba nie zdziwią dwie nowe pozycje, które otrzymałam w prezencie ^^.

 Mitologia Nordycka Neila Gaimana


 Cień Wiatru Carlosa Ruiza Zafóna 



To wszytko moi kochani! Mogę Wam jeszcze powiedzieć jak stoję z pozostałymi punktami mojego jeszcze kwietniowego TBR oraz co czytam teraz. TBR na sierpień chyba robić nie będę w związku z moim nadchodzącym wyjazdem :)

Kwiatki to dla mnie masakra. Nawet ich nie ruszyłam i raczej w najbliższym czasie tego nie zrobię.
Pokochała... Jest postęp! [88/173]
Spirit Animals. Więzy krwi  powoli, powoli.... [110/250]
Jezus z Nazarethu stoję jak słup [15/809]


Co do niewspominanych jeszcze zaczętych książek:

Heartland. Krok w przyszłość. Lauren Brooke [122/177]
Mitologia nordycka Neil Gaiman [25/217]
Wodnikowe wzgórze Richard Adams [36/518] 


To chyba tyle na dziś . Trzymajcie się, życzę Wam miłego wieczoru!


Adiós! 😁


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz